Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, adminisztráció, irodai munkák és állások

3 darab találat
  • START 7
    Kocsord, "VALENTIN" Kft.

    számlázás, szállító levelek kezelése statisztikai jelentések küldése jelenléti ívesk ellenőrzése, összesítése legalább középfokú végzettség stabil informatikai felhasználói ismeretek precíz munkavégzés Bér meegyezés szerint Irodai adminisztrátori feladatok ellátására...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosKözép vezető
  • START 7

    iktatás, kimutatások készítése nyilvántartásokból dokumentációk ellenőrzése adminisztráció, adatrögzítés posta kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel OKJ-s végzettséggel rendelkező (adminisztratív, irodai titkári, pénzügy- számviteli, stb.) 25 év alatti Excel és Word ismerete...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJÁltalánosGyakornok
  • START 7
    Mátészalka, ADÓ-STIMM Kft.

    Ügyfelekkel való kapcsolattartás, iratanyag átvétel, bizonylatok alaki felülvizsgálata, számlázás, elektronikus levelezés, dokumentum kezelés. Közgazdasági szakközépiskolai érettségi, Word, Excel készség szintű ismerete, jó kommunikációs készség Számítógép kezelésben, irodai...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott

MateszalkaAllas.hu